TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Diagnostyka uszkodzeń ciągników kołowych autor: Michalski Ryszard red.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Diagnostyka uszkodzeń ciągników kołowych

Wersja papierowa
Wydawnictwo: UWM Olsztyn
ISBN: 978-83-7299-908-5
Format: 17x24cm
Liczba stron: 201
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
33,60 zł 30,90 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Spis treści
Wykaz najważniejszych oznaczeń......................................... 7
Wprowadzenie.......................................................... 9
1. Wstęp............................................................... 11
2. Podstawowe pojęcia i definicje w diagnostyce uszkodzeń.................. 14
3. Rozwój konstrukcji ciągników kołowych................................. 17
3.1. Rodzaje silników spalinowych stosowanych w ciągnikach............. 17
3.2. Rodzaje układów napędowych ciągników kołowych................... 27
3.3. Wyposażenie dodatkowe ciągników kołowych........................ 34
3.4. Układy monitorowania i układy diagnostyczne...................... 36
3.4.1. Monitorowanie stanu ciągnika Claas Xerion za pomocą systemu CEBIS..................................................... 36
3.4.2. Ocena stosowanych symptomów diagnostyki użytkowej w ciągnikach kołowych.............................................. 40
3.4.3. Kody błędów ciągnika kołowego.............................. 46
3.4.4. System OBD w pojazdach z silnikami o zapłonie samoczynnym ......... 49
3.4.5. System OBD w monitoringu układów podwozia ciągnika kołowego .....52
3.4.6. Sposób oznaczania usterek w systemie OBD................... 54
4. Istota i znaczenie diagnostyki uszkodzeń ciągnika kołowego...............56
4.1. Klasyfikacja uszkodzeń i zużycia elementów........................ 56
4.2. Analiza uszkodzeń elementów..................................... 61
4.3. Przykładowe uszkodzenia ciągników kołowych...................... 63
5. Metody i modele diagnostyczne ciągnika kołowego....................... 71
5.1. Uwarunkowania metodyczne...................................... 71
5.2. Modelowanie relacji diagnostycznych............................... 74
5.3. Metody i urządzenia do wyznaczania charakterystyki ciągnika kołowego
w aspekcie osiągów.............................................. 77
5.4. Model zużycia paliwa ciągnika kołowego w aspekcie uszkodzeń........87
6. Budowa mechatronicznego systemu diagnostycznego ciągnika kołowego....... ...........................................................................................100
6.1. Dobór funkcji urządzenia diagnostycznego............................. 101
6.2. Sieci informatyczne................................................. 102
6.2.1. Podział i struktura sieci........................................ 103
6.2.2. Topologie sieci................................................ 107
6.2.3. Modele relacji w sieci.......................................... 109
6.2.4. Charakterystyka typów sieci.................................... 110
6.2.5. Budowa sieci CAN............................................ 111
6.2.6. Sieci informatyczne w ciągnikach kołowych...................... 120
6.3. Urządzenia sieciowe z protokołem DeviceNet.......................... 122
6.3.1. Konwerter USB/DeviceNet..................................... 122
6.3.2. Architektura konwertera 1-7565 DNM........................... 123
6.3.3. Funkcje konwertera 1-7565..................................... 124
6.3.4. Urządzenie CAN-8424......................................... 126
6.3.5. Moduły wejściowe............................................. 137
6.4. Struktura urządzenia diagnostycznego ciągnika kołowego............... 141
6.4.1. Przyjęte założenia............................................. 141
6.4.2. Punkty pomiarowe ciągnika kołowego........................... 142
6.4.3. Struktura hardwarowa urządzenia diagnostycznego............... 143
6.4.4. Konfiguracja hardwarowa urządzeń CAN-8424................... 146
6.4.5. Urządzenia diagnostyczne MSDC-1 i MSDC-2.................... 150
6.4.6. Zastosowanie wejść analogowych do diagnostyki żarówek.......... 152
6.4.7. Pomiar zużycia paliwa z wykorzystaniem sygnału pochodzącego
z wtryskiwacza ...............................................154
6.4.8. Ograniczenie mocy wyjściowej silnika............................ 156
6.5. Oprogramowanie urządzenia diagnostycznego ciągnika kołowego.... 157
6.5.1. Konfiguracja urządzeń CAN-8424............................... 158
6.5.2. Konwersja danych pomiarowych................................ 160
6.5.3. Wybrane algorytmy programu.................................. 161
6.5.4. Wybrane testy struktury systemu diagnostycznego................ 168
6.6. Pomiary zużycia paliwa............................................. 169
6.6.1. Metody pomiaru zużycia paliwa................................. 170
6.6.2. Badania eksploatacyjne zużycia paliwa przez ciągnik kołowy....... 175
7. Testowanie urządzenia diagnostycznego................................... 180
7.1. Metodyka badań diagnostycznych ciągnika kołowego zorientowana na klasy uszkodzeń............................................................. 180
7.2. Wyniki badań...................................................... 184
8. Podsumowanie.......................................................... 195
Literatura .......................................................................... 199

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa P.H. Kowalska akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier