TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na ryku usług bankowych autor: Grzegorczyk Wojciech, Sibińska Anna, Krawiec Wioletta
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na ryku usług bankowych

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
ISBN: 978-83-7525-344-3
Format: 16,5x23,5 cm
Liczba stron: 120
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2009 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
36,80 zł 33,90 zł

Na rynku usług bankowych w Polsce obserwujemy od początku lat 90. ubiegłego stulecia istotne i szybkie przemiany, odnoszące się do jego regulacji prawnych oraz struktury i funkcjonowania podmiotów na tym rynku zarówno po stronie podaży, jak i popytu. Szczególnie ważne znaczenie ma zachowanie się nabywców produktów bankowych. Wiedza w tym zakresie jest niezwykle użyteczna dla banków i innych instytucji finansowych. Znajomość postępowania nabywców, ich preferencji i czynników określających zachowania pozwala ustalić kierunki rozwoju popytu na produkty bankowe. Stwarza także bankom możliwości wywierania wpływu na zachowania nabywców. Umożliwia ponadto przygotowanie skutecznej strategii marketingowej i zaspokojenie potrzeb finansowych nabywców.
Obecnie jednym z czynników postaw nabywców jest technologia, jaką stosują banki dla obsługi swoich klientów. Współcześnie głównym elementem technologii jest Internet, który stwarza ewidentnie nowe możliwości kontaktu klienta z bankiem. Internet stał się jednym z rodzajów kanałów dystrybucji usług bankowych, może być wykorzystywany do realizacji badań marketingowych, a także do celów komunikacji i promocji banku oraz jego oferty. Natomiast narzędziem umożliwiającym kontakt klienta z bankiem jest strona internetowa banku. Rozwój serwisów intemetowych i ich różnych funkcji ma istotny wpływ na zachowania nabywcze klientów banków. W przypadku produktów bankowych pozwala on nabywcom na dokonywanie oceny instytucji finansowych, ich oferty, sposobu obsługi oraz wyboru produktu i banku. Podstawowe znaczenie ma tu funkcjonalność stron intemetowych banków. Autorzy rozumieją ją jako zawarte na stronie informacje, narzędzia i mechanizmy pozwalające użytkownikowi na realizację poszczególnych czynności i rozwiązywanie problemów.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa P.H. Kowalska akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier