TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Public Relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce autor: Adamus-Matuszyńska Anna, Maćkowska Renata red.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Public Relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce

Nowe narzędzia i tradycyjne techniki
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Śląsk Katowice
ISBN: 978-83-7164-809-0
Format: 16,0x23,5cm
Liczba stron: 228
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
37,00 zł 34,00 zł

Oddajemy do rąk Czytelników kolejną monografię poświęconą badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością ujawniając fakt, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą prezentowanej monografii jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji.
Redaktorzy monografii mają świadomość kontrowersyjności niektórych hipotez, a także wniosków zawartych w treści poszczególnych artykułów. Różnođrođdność podejmowanych tematów pozwala jednak na analizowanie PR z różnych perspektyw. Zarówno z punktu widzenia praktyka tej działalności, badacza, jak i badaczy innych obszarów zarządzania organizacjami, którzy mają coraz większą świadomość istnienia relacji pomiędzy public relations a praktyką zarządzania. Stąd w książce znajdują się teksty, które z pozoru wymykają się badaniom i praktyce PR, jednak po głębszej analizie dostrzec można wielość czynników, które determinują tę działalność, a także wpływ innych dziedzin na proces budowania wizerunku organizacji i działalność PR.
(Ze wstępu)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa P.H. Kowalska akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier