TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji - 07 Rozdział siódmy, Reklama ukryta autor: Piotr Ślęzak
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji - 07 Rozdział siódmy, Reklama ukryta

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-226-2310-7
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
 
 

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania reklamowe adresowane do konsumentów w kontekście Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Publikacja zawiera informacje przydatne zwłaszcza dla studentów takich kierunków, jak: organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, zarządzanie, ekonomia czy administracja, oraz osób zawodowo związanych z produkcją i wykorzystaniem reklamy.

Autor stara się w sposób przystępny omówić kryteria, które decydują o tym, że konkretną reklamę należy uznać za nieuczciwą, a także wskazywać sytuacje, kiedy określone reklamy uznawane są za dozwolone. Z tych względów książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów oraz swego rodzaju poradnik dla osób pracujących w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w redakcjach prasowych.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa P.H. Kowalska akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier